środa, 12 września 2012

Zaniedbałam tego bloga..
Mamy środę, lubię ten dzień.
Za oknem szaro, pochmurno i deszczowo. Taka pogoda, jak dla mnie, wywołuję jedynie senność i brak chęci na cokolwiek. Nie wiem jednak czym spowodowany jest mój dzisiejszy optymizm i dobry humor, mam tylko nadzieję, że potrwa jak najdłużej. :)

Od pół roku chodzi za mną "słynne" ombre.  Wcześniej jednak moje włosy były zbyt zniszczone, żebym mogła sobie na to pozwolić. Teraz wiem, że stan moich włosów się poprawił i są zregenerowane. Zastanawia mnie natomiast cały czas fakt, że jest to coraz bardziej popularne i większość ludzi funduje sobie ombre. Co Wy o tym sądzicie, jakie jest Wasze podejście do tego typu pomalowania włosów ?



Podoba mi się natomiast tylko w połączeniu brąz + blond. 
Nie lubię udziwnień typu niebieskie czy różowe ombre. :)


W piątek zapowiada się Gdańsk, więc pewnie jakieś zakupy. A poruszając temat zakupów, to jest to coś co uwielbiam. Małe czy duże, bez znaczenia. Każde zakupy poprawiają humor, nawet w minimalnym stopniu.

To dziś chyba na tyle. Postaram się zajrzeć tu jutro. :)

Niewidzialna

2 komentarze:

  1. Ja osobiście wolę swoich nie malować. Ale jak kto tam sobie chce.. Chociaż uważam, że tak jak masz teraz, jest super. Nawet chyba wyglądasz lepiej niż w blondzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję bardzo, nie wiem jednak czy nie wrócę do blondu. ;)

    OdpowiedzUsuń